torsdag 26 februari 2009

tema möte m.m

så var man nyss hemkommen från Henån och möte, segt att ha det på kvällstid, men det var ganska trevligt, jobbar ändå med härliga människor, så det går att härda ut.. känns lite knepigt att prata om allt man ska tänka på när man jobbar, när jag bara är där en lördag i månaden, men det är sant jag ska väl vara informerad om vad som gäller och vara delaktig ändå..

redovisat storyline idag med, himla kul att få se vad de andra gjort, och vissa presentationer var riktigt roliga.. vår gick bra med, så det känns kul..

så har jag även hunnit med att fika med Gustav med, himla kul.. vi konstaterade att vi inte setts sen i somras så det var verkligen på tiden.. fick meddelande i början av veckan när jag skulle in till stan för att ta bussen till skolan.. då hade han åkt förbi i en annan buss å undra vart jag va på väg.. då kom vi på att det nog var dags att ta en fika.. haha..

nu börjar Fia bli riktigt trött.. ska nog ta å krypa ner i sängen för att se på lite tv innan jag slocknar.. skönt att va ledig i morgon iaf när det blev ett sent möte å allt..

Inga kommentarer: