onsdag 17 mars 2010

ultraljud

Nu börjar magen bli svår att dra in ;) men det är väl ett tecken på att det händer grejer där inne

Jag var på ultraljud igår och fick bekräftat att det verkligen finns

en liten krabat där inne :) Det sprattlade och

rörde sig för fullt, vilket känns lite skumt eftersom jag själv

inte känner något än, men det kommer väl.. Får snart börja använda Bolan som jag fått av världens bästa Meta när bebisen börjar höra ljud utifrån...


En bild på huvud och arm hos den lilla...


Riktigt häftigt att se alla små delar på den lilla kroppen :)



Sambon var helt övertygad om att han såg att det var en pojke, men jag tror mest han inbillade sig, eller skojar med mig.. Ska ju till gbg den 29:e för att se om han har rätt eller inte ;)


Har åkt på en rejäl förkylning å är hemma från jobbet, segt.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, får väl gotta mig med lite filmtittande å bara slappa så jag snart blir frisk igen.





2 kommentarer:

Unknown sa...

Ohhh!!! vad mysigt !!
detta är så spännande !1
Tänk på att jag kan va barnvakt ;O)
hihihi

Sofia Magnusson sa...

ja, det är spännande.. nu börjar man förstå lite mer haha.. vad du är söt.. det ska jag komma ihåg ;)