måndag 12 april 2010

vår i luften

Då blir det flyttdags den 1:a maj, känns jättegott att få något "eget" även om det blir att vi hyr det så känns det jättebra.. Och älsklingen får slippa känna sig "instängd" i en lägenhet, haha.. Nä, men det känns skönt att man bara kan gå ut å sätta sig när det är gott väder.. En miniatyr balkong med utsikt över en grusad innergård är inte riktigt samma sak, haha.. Har varit en del folk å tittat på lägenheten så jag hoppas att vi ska slippa dubbelhyra iaf. Det var tydligen en kille som var jätteintresserad å skulle ta den med en gång å köpa våra garderober å allt, men det är ju upp till hyresvärden så det är väl bara till att hålla tummarna ;)

Nu vet vi även om lilleman får en lillebror eller lillasyster :) det blev på nått vis lite mer verkligen nu när det är en h*n istället för den. Så nu har jag faktiskt varit å köpt de allra första klädesplaggen, kan ju tyvärr inte säga vad eftersom min mamma inte vill veta vad det blir (hur länge hon nu klarar av innan nyfikenheten tar överhand;)) pappa vet, men inte hon, haha.. Men hur som helst är det tre jättesöta plagg som jag bara inte kunde motstå nu när jag vet vad det blir :)

Inga kommentarer: