söndag 13 maj 2012

FitLine effekter??

Jag har de senaste dagarna börjat känna av att jag sover mycket bättre på natten och är inte alls lika lättväckt. Restoreate som är kvällsdrinken ska ju bidra till detta. När jag i morse vaknade redan kl 5.30 (!) och det faktiskt kändes som jag sovit färdigt och kunde gå upp. Sedan tittade jag på klockan och kände att det var lite väl tidigt, haha. Så jag försökte somna om men bara småslumrade fram till skruttan kom in strax innan 7. 

Vi gick upp och tog oss varsin morgondrink, hon välling och jag en kombination av basic och activize och fick ytterligare mer energi. Kan det vara så att man får sån energi och mår bra genom att förse kroppen med alla vitaminer, mineraler och annat den behöver??

Nästa steg är att ge sig ut och motionera med, men jag känner mig mer sugen för varje dag, har bara väntat ut en dum förkylning. Men snart får det bli dags, börja med promenad om inte annat. Det ska bli spännande att se om jag upptäcker fler och tydligare effekter med dessa, enligt många, fantastiska produkter.

Inga kommentarer: