fredag 1 juni 2012

Bröllop och positiva upplevelser

Snart dags för sängen och ladda inför bröllop i morgon, ska bli riktigt kul.

Har intagit min goda kvällsdrink i form av fitlines restorate. Det är helt fantastiskt hur rätt sammansättning av olika mineraler kan få en att sova så otroligt gott och tungt om natten. Jag som alltid (så länge jag kan minnas) varit så lättväckt sover nu oftast hela natten igenom, riktigt gott om inte skruttan vaknar till förstås.

Har vid ett par tillfällen även kommit mig ut på joggingrunda med, ska bara försöka få in lite kontinuitet i det hela. Men det går lättare än jag väntat mig iaf :-). Men som sagt är det främst sömnen jag märkt av tydligast hittills, ca en månads användande av fitline. Sen har jag den senaste veckan klarat mig helt (!) utan nässpray, till och med om natten. Då ska tilläggas att jag efter graviditeten haft väldigt lätt att bli beroende av den, om inte annat i samband med sänggåendet. Fitlines förtjänst eller inte så känns det riktigt gott att slippa den! Sen har jag utan någon ansträngning tappat ett kilo eller två och det skadar ju inte ;-) detta har nog med att göra att magen sköter sig exemplariskt och rensar ut all "skit". Har aldrig haft problem med den, men det senaste har jag känt mig, lättare och aldrig uppblåst, även det känns fint.

Nej, nu väntar sängen, ska se om jag kan få min bättre hälft med mig som för tillfället vilar ögonen bredvid mig i soffan ;-)

Inga kommentarer: