söndag 7 december 2008

2:a advent

jäkla mörker säger jag bara.. känns som att jag kan sova hur mycket som helst.. skulle egentligen på julmys hos släktingar idag, men det blev inställt då inte så många kunde komma.. kanske får sätta mig å göra färdigt mina julkort, utsidan är färdig på alla nu.. så ska väl göra insidan fin med så de är redo att skickas..

borde börja skriva på mitt arbete med.. ska avra färdigt den 16:e men det är ju gott att börja.. måste komma på ett bra tema bara.. hmm.. inte lätt.. men men..

mina grannar ska ha lite mys hos sig såhär andra advent å jag trodde inte jag kunde komma eftersom jag skulle till en släkting, men det blev ju inställt nu, så jag kanske ska kika in å se hur dom har det där istället.. ja, ja.. vi får väl se hur denna söndagen artar sig..något ska man väl kunna hitta på i alla fall..

Inga kommentarer: