fredag 26 december 2008

så var det redan annandag jul och julen har passerat lika fort som alla andra år.. men trevligt har det varit, trots brist på julkänsla och snö.. firade julafton hos morbror i år, med kalle anka å på tok för mycket god julmat, haha.. en å annan julklapp delades ju givetvis ut oxå..;) fia fick en ny dator vilken var mycket välbehövligt eftersom den gamla bokstavligt talar fick sparkas igång varje gång den skulle startas.. så nu upptäcker jag en helt ny värld där allt går fort och bilden är förvånansvärt skarp på min alldeles nya laptop..:) slapp då oxå få så många onödiga små klappar som det lätt kan bli annars..

var ju hemma hos jane å alex å bakade en massa i söndags å passade på att byta klappar då.. då fick fia ett litet tema i form av mysig hemmakväll..:) två fina te-koppar, två sorters te med tesilar, en fin filt, ett paket med geisha choklad och sist men definitivt inte minst, en dvd med björn gustavsson.. den e helt underbart rolig att titta på.. fia är glad!!!

igår juldagen blev det som vanligt middag hemma hos mamma å pappa eftersom pappa fyllde år.. slottsstek, inte dumt alls, hjälpte till att laga.. sen blev det lite fika å så.. julklapps utbyte med anna å jens eftersom de inte var med på julafton utan firade för första året tillsammans hemma hos hans föräldrar i mölnlycke.. trevligt det med iaf..

robert tyckte att jag skulle komma till sofie på kvällen för att sedan gå ut (vilket senare visade sig att de stannade kvar där hela kvällen) men eftersom jag var ute på julafton kände jag faktiskt mig inte alls sugen på det.. åkte hem till jane, alex å hugo ist å tittade på liten smått å gott på tv:n..

Inga kommentarer: